Home » Conferinta ARMAD si ANSPDCP
 Română | English | Francais

ARMAD si ANSPDCP organizează Conferinţa “Marketing direct si protecţia datelor personale”

 

Joi, 19 noiembrie, începând cu ora 11:00, la Hotel Radisson în Bucureşti are loc evenimentul organizat de Asociaţia Română de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) pe tema: "Marketing direct şi protecţia datelor personale".

Evenimentul va fi onorat de prezenta doamnei Georgeta Basarabescu - Preşedinte ANSPDCP, a domnului Stefan Iordache - Presedinte ARMAD si a domnului Mihai Petroff - Director Executiv Mailers, incluzând în agendă prezentarea obiectivelor ARMAD pentru sfârşitul anului 2009 si 2010, cat si prezentarea regulilor specifice domeniului privind prelucrarea datelor personale de către ANSPDCP. Astfel, evenimentul se adreseaza tuturor celor care lucreaza cu baze de date, fie ei jucatori in aceasta piata, membri ai ARMAD sau clienti ai agentiilor de DM.

"ARMAD se numără printre asociaţiile de profil cu care ANSPDCP are o colaborare in aplicarea principiilor de protecţia datelor personale si îmi pare bine ca vom putea analiza împreună aspecte practice privind respectarea drepturilor persoanelor vizate in cadrul campaniilor de marketing direct", declara doamna Georgeta Basarabescu, Preşedinte ANSPDCP.

"Este pentru prima data cand colaborarea noastra cu ANSPDCP se concretizeaza sub forma unui eveniment dedicat intregii piete de marketing direct si ne bucura mai ales deschiderea de care da dovada aceasta institutie in a gasi cele mai avantajoase modalitati de conlucrare", Stefan Iordache, Presedinte ARMAD

"Unul din avantajele marketingului direct este ca permite personalizarea mesajului publicitar. Bazele de date continand informatii despre consumatori pot fi folosite atat in beneficiul consumatorilor, cu protejarea drepturilor acestora, cat si in beneficiul comunicatorilor, iar acest lucru este specific marketingului direct" a declarat Mihai Petroff - Director Executiv Mailers, responsabil de proiect din partea ARMAD.

Acest eveniment este adresat tuturor companiilor care folosesc baze de date de consumatori, precum si tuturor celor care sunt interesati de utilizarea datelor personale in scop de marketing direct. Vor fi abordate teme de interes pentru industria de marketing direct si, in special, pentru utilzatorii database marketingului.